Kategorie
Wpisy

Umowa o stałą obsługę może być dla Ciebie źródłem satysfakcji zawodowej 🎉 albo nieskończonej frustracji 🫣

⬇️ Zobacz, co przewidzieć w umowie z klientem biznesowym by współpraca była uregulowana raz a dobrze:

✅️ jak będziecie się rozliczać: abonament, pakiet godziny czy bieżące rozliczenie godzinowe?

✅️ czy wsparcie prawne będzie zdalne czy w siedzibie klienta?

✅️ jak rozliczane są zlecenia pilne – czy tak samo jak wszystkie pozostałe czy inaczej?

✅️ jeśli klient płaci miesięczny abonament – ile godzin Twojej pracy się w nim mieści?

✅️ czy wszystkie czynności wykonywane przez Ciebie w ramach wsparcia prawnego mieszczą się w stałej obsłudze i są tak samo rozliczne? (np. analiza umowy w zaciszu kancelarii i udział w negocjacjach w imieniu klienta?)

✅️ czy stawka za wsparcie prawne będzie waloryzowana czy jest stała? Jeśli waloryzowana to kiedy będzie dokonywana pierwsza waloryzacja?

✅️ kto ponosi koszty i opłaty związane z czynnościami dla klienta (dojazdy, opłaty sądowe, koszty korespondencji)

✅️ jak będą rozliczane sprawy sądowe jeśli pojawią się w ramach zlecenia?

✅️ komu będą przysługiwały koszty zastępstwa procesowego zasądzone w sprawach?

➡️ A co wg Ciebie ważne jest jeszcze w umowie o stałą obsługę?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *