⬇️ Zobacz, co przewidzieć w umowie z klientem biznesowym by współpraca była uregulowana raz a dobrze:
✅️ jak będziecie się rozliczać: abonament, pakiet godziny czy bieżące rozliczenie godzinowe?
✅️ czy wsparcie prawne będzie zdalne czy w siedzibie klienta?
✅️ jak rozliczane są zlecenia pilne – czy tak samo jak wszystkie pozostałe czy inaczej?
✅️ jeśli klient płaci miesięczny abonament – ile godzin Twojej pracy się w nim mieści?
✅️ czy wszystkie czynności wykonywane przez Ciebie w ramach wsparcia prawnego mieszczą się w stałej obsłudze i są tak samo rozliczne? (np. analiza umowy w zaciszu kancelarii i udział w negocjacjach w imieniu klienta?)
✅️ czy stawka za wsparcie prawne będzie waloryzowana czy jest stała? Jeśli waloryzowana to kiedy będzie dokonywana pierwsza waloryzacja?
✅️ kto ponosi koszty i opłaty związane z czynnościami dla klienta (dojazdy, opłaty sądowe, koszty korespondencji)
✅️ jak będą rozliczane sprawy sądowe jeśli pojawią się w ramach zlecenia?
✅️ komu będą przysługiwały koszty zastępstwa procesowego zasądzone w sprawach?
➡️ A co wg Ciebie ważne jest jeszcze w umowie o stałą obsługę?