Kategorie
Wpisy

Czy w Twojej kancelarii jesteś bardziej ekspedientem, czy sprzedawcą?

Zastanawiasz się czasem, w jaki sposób sprzedajesz swoje usługi? Czy jesteś bardziej ekspedientem, czy może sprzedawcą? 🤔

Kontaktuje się z Tobą klient potrzebujący wsparcia prawnego🙋‍♂️ Co robisz? 🧐

Czy jak ekspedient podajesz mu dokładnie to o co się do Ciebie zwraca, czy może jak sprzedawca badasz potrzeby, opowiadasz o tym, co dostarczasz i proponujesz dodatkowe rozwiązania? 🔎

🎯Analizując działania dobrze jest się zastanowić nad następującymi kwestiami:

➡️Czy słuchasz uważnie potrzeb klienta, czy może robisz założenia i szukasz tylko ich potwierdzenia?

➡️Czy potrafisz dopytać o to, na czym klientowi naprawdę zależy i czy potrafisz rozpoznać jego potrzeby?

➡️Czy uświadamiasz klienta jakie ma możliwości współpracy z Tobą i w czym jeszcze możesz go wesprzeć?

➡️Czy edukujesz klienta jaka będzie strategia działania i dlaczego taka, a nie inna?

➡️Czy mówisz klientowi jakie działania będziesz dla niego podejmować i co składa się na wynagrodzenie, które płaci?

➡️Czy zakładasz, że pewne rzeczy dla klienta są oczywiste?

➡️Czy proponujesz dodatkowe możliwości i rozwiązania?

➡️Czy dostarczasz tylko dostarczasz to, co klient zamówił i szybko odhaczasz współpracę jako zakończoną?

➡️Czy zastanawiasz się co jeszcze możesz zrobić dla klienta?

Jako prawnicy często wzbraniamy się przed określeniem “sprzedaż usług prawniczych” ⛔️ Nieważne, jakiego określenia będziesz używać – ważne, co robisz i z jakim rezultatem dla Twojej kancelarii.⚠️

📌A co według Ciebie jest kluczowe w sprzedaży usług prawniczych?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.